Камата в дома на Марадона. Припомни как бихме гаучосите през 1994

Липсата на Лео Меси от списъка за "Златната топка" показва, че не са достатъчно наясно със случващото се, каза Камата

Камата в дома на Марадона. Припомни как бихме гаучосите през 1994 | StandartNews.com

Христо Стоичков продължава турнето си из Южна Америка. След като направи серия от интервюта с легендарни за футбола фигури в Бразилия, сега неповторимата българска осмица е в Аржентина, където продължава да действа по същата мисия. Ицо намери време да посети къщата, в която е живял Диего Марадона, а същевременно даде и интервю пред Серхио Гойкочея в местното радио DSports Radio FM 103.1, пише dir.bg.

May be an image of 3 people

Водещият върна Христо назад към срещата с Аржентина на Мондиал 1994 в САЩ, в която обаче Дон Диего не взе участие заради наказанието си.

"Това бяха трудни моменти за мен. Определено ми беше неприятно, че Диего няма да играе. Но пък ние си бяхме обещали, че няма как да загубим. В съблекалнята си казахме, че подобна мисъл дори не трябва да минава през главите ни и това бе нагласата ни", спомни си Стоичков победата с 2:0 срещу "гаучосите".

"Никога няма да забравя времето, прекарано с Марадона. Приятелството е нещо, което не може да се купи. Благодарен съм на Господ, че имах приятел като него. Където и да съм, той винаги ще бъде с мен", добави още Камата.

Ицо говори и за друг от любимците си - Лионел Меси, който сега носи екипа на Пари Сен Жермен, след като напусна Барселона.

"В националния отбор Лео е едно щастливо момче. Много по-отпуснат е. Първата му година в ПСЖ беше трудна, може би отчасти заради езика, но сега отново ще видим на какво е способен. Нямам идея как се гласува за "Златната топка" и как се изготвят номинациите. Но липсата на Лео от списъка показва, че те не са достатъчно наясно със случващото се", обобщи ситуацията Стоичков.

May be an image of 1 person, standing and outdoors

May be an image of 1 person and standing

May be an image of 2 people and people standing

Вижте всички актуални новини от Standartnews.com

Коментирай